Jocul „Cine l-a
strigat pe Martinel?”
Scopul: dezvoltarea capacitătii de recunoastere a
vocii colegilor.
Obiective operationale: să ghicească cine l-a strigat.
Resurse didactice: un ursulet, o basma sau un fular.
Desfăsurarea jocului
Copiii sunt asezati în formatie de semicerc, iar în fata
lor se află un copil, legat la ochi, cu
un ursulet în brate.
La începerea jocului, cadrul didactic face semn unui
copil din semicerc care strigă: „Martinel!”.
Cel din mijloc îsi descoperă ochii, se îndreaptă spre cel
care-l bănuieste că l-a strigat si-i
pune ursuletul în brate. Dacă a ghicit, schimbă rolurile
între ei, dacă nu, trece din nou în mijloc,
se leagă la ochi si asteaptă o nouă chemare a lui
„Martinel”. Dacă acesta nu reuseste să
ghicească, după 3 încercări , este înlocuit cu alt copil
si jocul continuă.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu