Jocul „Unde a sunat clopotelul?”
Scopul: dezvoltarea capacitătii de a se orienta
în spatiu după auz.
Obiective operationale: să ghicească locul unde a sunat clopotelul.
Resurse didactice: un clopotel.
Desfăsurarea jocului
Copiii sunt dispusi în formatie de cerc, cu mâinile la
spate. Un copil stă în mijlocul cercului,
cu fata acoperită cu mâinile.
Cadrul
didactic are în mână un clopotel. Odată cu începerea jocului, el se deplasează pe la
spatele copiilor si pune clopotelul în mâinile unuia,
continuând să se deplaseze. La un moment
dat strigă: „Gata!”. Copilul care a primit clopotelul
sună din el scurt, apoi îl duce la spate si stă
linistit. Cel din mijloc îsi descoperă fata, se uită
atent la copii ca să surprindă vreo miscare,
apoi se îndreaptă spre cel pe care îl bănuieste că are
clopotelul, îl loveste pe umăr si-l cere.
Acesta îsi duce mâinile în fată si, dacă are clopotelul,
schimbă rolurile; dacă nu a ghicit, atunci
se duce din nou la centru, îsi acoperă fata si jocul
continuă în acelasi fel. După câteva reluări,
dacă nu reuseste să ghicească, este înlocuit cu altul.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu